9 antwoorden op “Hoe doe ik een dispute bij Ali?”



  1. Heb je eerst contact genomen met de verkoper en gehoord wat jij voorsteld? Altijd beter eerst doen voor je dispuut opent, word meestal zo opgelost!

  2. Bij je orders: op de bestelling klikken en dan staat daar onderaan: open dispute. Dan invullen, foto toevoegen (lastig als je niks ontvangen hebt) en indienen.

  3. Alsge iets niet krijgt na nen datum, of onvolledig krijgt, kunde nen dispute openen om geld terug te krijgen ofzo.

  4. Bij de bestelling staat normaal en knop ‘open dispute’. Ik weet niet of die knop verdwijnt als je al op de knop goederen ontvangen hebt gedrukt.

  5. Kleine toevoeging, ik had weken na de afleverdatum nog steeds mijn pakje niet ontvangen. Na heel wat heen en weer gemail schrijf ik een slechte recensie. Onder druk heb ik mijn recensie moeten verwijderen, anders geen oplossing. Dus in recensies geloof ik ook niet meer

  6. Gewoon dispuut openen bij je bestelling en melden dat je de bestelling niet gehad heb. Al 2 keer voorgehad en telden vlot mijn geld terug gekregen. 1 pakjes is 3 maand later zelf nog toegekomen šŸ™ˆ



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *