19 antwoorden op “Iemand ervaring met de Medion Tv an Aldi?”



  1. Medion op zich is een goed merk! Weet gewoon als je zulke producten aankoopt via ALDI dat je dienst na verkoop/technische uitleg nihil is. Opsturen bij schade/mankementen kan een lange tijd duren voor je uw product terugkrijgt. Maar het merk is zeker niet slecht.

  2. service is wel goed maar tis een beetje wachten 14d aan huis hersteld hier soms kan je pech hebben dit heb je bij alle merken en heb je ook wachttijd zeker bij de grote ketens ga bij ne kleine winkel maar dan ben je 3 tv van Aldi kwijt en wie zegt dat ge er öoit niet wachten

  3. Heel goed! Wij hebben een 60 inch tv van medion en gaat perfect en zeer mooi en scherp beeld. Scoort beter dan LG bv

  4. Tv gekocht met ingebouwde dvd-speler en de dvd-speler werkte niet. En was een tv om enkel dvd’s te kijken dusja. Een nieuwe gaven ze niet. Wat eiglijk zou moeten als je 1 krijgt die niet werkt. Opgestuurd. 3weken later teruggekregen, werkte nog steeds niet. Nogmaals opgestuurd. Dan kreeg ik een offerte van 150 euro omdat de tv een barst had door de verzending..wat ik weigerde te betalen. Hebben ze hem dan toch kosteloos hersteld na vele telefoontjes. Maar de service is 0,0

  5. Niets mis mee. Draai de tv open en je zal merken dat er veel top components inzitten 😉. Gewoon andere naam meer niet 🎈. Service is natuurlijk wat anders ik weet niet bij Aldi. Maar bij Samsung bv komen ze aan huis van die grote denk ik om te herstellen.

  6. Ik heb al een medion van in 2008 2 verhuizen meegemaakt en staat nu al 5 jaar in de kinderspeelgoed dus ziet daar ook enorm af. Ik vind het nog steeds een super tv en werkt nog perfect. Beter dan onze die we 5 jaar hebben en dubbel zo duur was

    1. Heb vorig jaar een 32” gekocht en ik ben er tevreden van. Ik vind het een mooi beeld voor zijn prijs. Ik geloof dat ik die smart tv €229 heb betaald. Als je Medion bij ALDI koopt krijg je 3 jaar garantie. Bestel je iets bij Medion zelf is het 2 jaar garantie. Jaren geleden een smartphone Medion/Wiko gekocht en deze heb ik een keer in herstelling moeten opsturen maar dat ging allemaal vlot en ik geloof na 2½ of 3 weken had ik hem keurig en hersteld terug. Als je van een product bij ALDI niet tevreden ben mag je het binnen de maand met aankoopbewijs terug brengen en je krijgt je geld terug.

  7. Probleem is niet service Medion. Aldi verzocht zelf de ondersteuning van Medion producten en niet Medion. En daar zit het probleem. Je Kan Medion support zonder probleem contacteren maar als het in de Aldi gekocht is moet het via de support van Aldi verlopen en heeft Medion geen service.

  8. Staat al 2 jaar in de woonkamer dus veelvuldig gebruikt en we zijn super tevreden. En volgens kenners zijn de onderdelen grotendeels van de betere merken.

  9. Medion is een goed merk, zowel van TV’s als van PC’s, wel opletten als er iets hapert en je de garantie moet aanspreken , soms moet je naar Gent met je apparaat, hoor ik. Maar fouten of gebreken zijn er zelden. 😉



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *