13 antwoorden op “Iemand ervaring met Easykit?”



  1. Inderdaad. € 1.883 voor enkel het materiaal van een elektriciteitspakket in klassieke uitvoering is 30 % duurder dan in de groothandel. Maar je betaalt ook voor de Easykit Support en Service, wat dat ook moge betekenen.

    Voorbekabelde zekeringkast met 72 modules
    20 automaten en aardlekschakelaars
    22 lichtpunten
    2 dimmers
    80 stopcontacten
    32 schakelaars
    4 TV-aansluitingen
    4 dataconnecties
    725 meter voorbedrade buis
    leiding en toebehoren voor aarding
    belsysteem

  2. je betaalt inderdaad meer dan bij een groothandel. maar ze berekenen wel wat je nodig hebt, maken de plannen voor je en begeleiden je nadien indien nodig.

  3. Is duurder maar als je er niets of weinig van kent is de hulp opleiding en plannen welkom. Het blijft goedkoper dan laten doen he!

  4. Wij gaan onze nieuwbouw met easykit doen. Geen idee of ze duurder zijn.. al je materiaal die je over hebt mag je terug brengen (niet gebruikt of geopend natuurlijk)

  5. Wij hebben het met easykit gedaan en doen dit wss nooit meer… Wij hebben ongeveer 4000 betaald en uiteindelijk toch met een elektricien gewerkt… het lag wel niet zo zeer aan easykit maar eerder aan het feit dat we niet echt handige harry’s zijn…elektriciteit leggen was duidelijk boven ons petje.

  6. Doe het zware werk zelf,kappen kasjes lijmen,dan moet de Elektrieker alleen nog het gespecialiseerde werk doen

  7. Bij ons scheelde het 4000€ met een elektricien, voor die prijs moet je het natuurlijk zelf doen en tijd er in steken..

  8. Wij zijn er tevreden van. Elektriciteit en leidingen sanitair en verwarming + radiators via hun. Niet moeilijk om het zelf te doen vond ik

  9. Wij ontevreden, tekort geleverd en er komt geen oplossing van hen. Ook verkeerde plongs in de kast, mono terwijl we drie fase hebben en zo gezegd was en dat mogen we ook extra aankopen terwijl dit alles al betaald was. En een pak duurder dan in een speciaalzaak ook, en dat heb ik zwart op wit.

    1. ik ben zeer ontevreden over hen, voor de verkoop kunnen ze mensen vrijmaken, maar voor de support achteraf laten ze je in de kou staan. daarenboven foute info meegeven omdat ze alleen hun system kennen dat ze aan iederen verkopen. Zodra je van hun systeem (visie) afwijkt zijn ze een leek in het vak. Aangezien ikzelf jarenlange bouwervaring heb, maar mijn partner niet en hij wou alles zelf doen, met hen in zee gegaan, heb daar wel veel spijt van gekregen. De onderdelen voor de loodgieterij waren niet altijd van top kwaliteit, zijn dan maar naar facq gegaan waar ik 30%reductie kreeg.
      voor de opstart iedere keer uitgesteld waardoor ik na weken nog altijd geen SWW heb. maar hun facturen moeten wel betaald worden voor levering. persoonlijke mening: nog 2 jaar en die zijn falliet. dus niet mee in zee gaan.

      1. Hey Sylvie, Wij staan ook op het punt met hun in zee te gaan en heb een zeer goed gevoel bij de eerste gesprekken, de materialen zijn toch allemaal van goede merken…. Ik lees en hoor overal dat ze het zo goed doen en één van de snelst groeiende bedrijven zijn. Is het lang geleden dat je met hun hebt samengewerkt? Welke winkel misschien is er daar een verschil tussen? We hebben geen ervaring en weten niet goed om die stap te plaatsen maar zijn wel handig op voorwaarden dat we hulp krijgen.

  10. Zelf mijn domotica (Niko) en mijn verwarming mee geplaatst.
    Wou eerst ook alles via groothandel doen maar dan moet je lijst geven wat je nodig hebt etc. Heb geen ervaring dus begin daar maar is aan. Bij easy kit, rekenden ze alles uit in een deftige en duidelijke offerte. Moet zeggen die prijzen zagen mij er wel heel laag uit. Maar het klopte en de begeleiding die je er bij krijgt is “gratis” en onbeperkt. Geen spijt van, integendeel raad het iedereen aan.



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *