9 gedachten over “Iemand ervaring met scarlet tv internet en vaste telefoon.”

  1. Ik ben sinds 3 maand klant bij Scarlet en heb tot nu toe nog geen klachten of problemen gehad…. En Scarlet is een onderdeel van Proximus; alleen scarlet is goedkoop…

  2. Al 5 maanden bij scarlet en nog geen probleem ,alles gaat even snel dan proximus . Alleen de prijs is voor ons een groot verschil ,ongeveer 30 euro minder in de maand . Wij blijven erbij zijn heel tevreden , ook verschillende vrienden zijn erbij en niemand probleem . Aan de telefoon zijn ze ook heel behulpzaam en je bent gauw doorverbonden .Breng je een klant aan dan gaat er een maand 39,00 van je bedrag af (wij hebben het al gehad dus is echt zo)

  3. Staat los van Proximus. Je kan er ook nergens mee in een winkel terecht. Alles telefonisch regelen enzo. Ik blijf er mooi vanaf

  4. Bijna een jaar bij scarlet nadat Snow ermee stopte (konden gratis overstappen). Vrij weinig zenders (bijv geen Duitse, nat geo of CNN) maar internet is van prima snelheid voor normaal gebruik. Bellen doen we weinig. Alleen naar NL, 15ct/min. In België 40ct/gesprek dacht ik. En na 16/17u gratis nationaal.
    Enige nadeel is dat bij t zappen het decodertje t niet bij kan benen en dan enkele seconden zwart beeld geeft (geen signaal zegt tv dan). En dat de tv-gids niet heel ver in de toekomst gaat.
    Maar voor 39 euro+belgebruik best tevreden.

  5. Zus van mij heeft Scarlet woont in Ham en is heel tevreden. Ikzelf Telenet betaal bijna 3 keer zoveel, nl 88 euro met vaste tel geen GSM maar wel alle voetbalmatchen van eerste klas. Gratis bellen na 16 uur. Als man geen voetbal zou zien zou ik direct overschakelen. Wel wat minder zenders bij Scarlet.

  6. helaas alleen zeer slechte ervaringen met scarlet. wij zijn een half jaar klant geweest, modem 3 keer kapot, telefoon deed het de helft van de tijd niet, modem moest bijna dagelijks softwarematig gereset worden, knopje aan/uit was niet voldoende, en een zwaar onderbemande helpdesk. Digitale tv is zelfs nooit geactiveerd geweest bij, omdat het voor hun software niet lukte.

  7. Intussen al 2 jaar Scarlet en heel tevreden. Ik ben absoluut niet van plan nog over te stappen naar een andere provider.

  8. Ik ben ook al jaren heel erg tevreden over Scarlet. Online chat bij problemen is super en heel erg bereikbaar. Heb heel even Proximus moeten nemen om te kunnen overstappen, maar nooit meer hoor 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *