Iemand nog zo’n slechte ervaring met Buderus?

Iemand nog zo’n slechte ervaring met Buderus? In 7 jaar moet er nu de 3e ketel (gascondensatie ) geplaatst worden… Ik zit wat aan hen gebonden nu omdat ik 3 pompgroepen heb die alleen nog met een ketel van hen werken.. De ketel werd de laatste maal pas na 3 jaar onderhouden ipv 2 jaar en daarmee komen ze er niet tussen. Volgens ‘myservice’, hun reparatie dienst betreft het een slechte reeks van Buderus maar mag hij dit niet zeggen… Maar wij zitten wel met de ‘gebakken peren’ De vorige ketel kwamen zij (buderus) zelf vervangen omdat dit ook een slecht model was. Mooie firma!!! Iemand raad of tips?

11 antwoorden op “Iemand nog zo’n slechte ervaring met Buderus?”

  1. Buderus. Bij mij goede ketel. Slechte service. Cash back van 200 euro niet meer geldig omdat installateur papieren te laat zou ingevuld hebben. Zelfs de communicatie met installateur was nihil. Kl…firma

  2. Ben tot hiertoe content van ketel. Doet perfect wat ie moet doen. Maar firma en communicatie/service is beschamend. Heb collega, kameraad gekozen die alleen maar buderus plaatst. Hij wist zelf niet waar kruipen na dit geval. Had zo 5 klanten en toch wilden ze er niks aan doen.

  3. Weishaupt.. 😉
    Hoezo pompgroepen die enkel met hun ketels werken?
    Lijkt me sterk.
    Over welke pompgroepen gaat het hier?

  4. 3 buderus pompgroepen, volgens mijn installateur is er van buderus zelf nog maar 1 ketel die ze ondersteund… Ik zelf ken er niks van 😉

  5. of het zijn gemengde of ongemengde pompgroepen da wil zeggen pomp krijgt 220v en bij de gemengde klep krijgt ook 220v of 24v simpel,als buderus maar 1 sturing heeft die dat aankan moeten ze er dringend over denken om brood te verkopen ipv verwarmingssystemen

  6. U pompgroepen hebben niet te maken met u ketel , de sturinv heeft er misschien met te maken maar alle merken kunnen dat wel ondersteunen .

  7. Buderus en viesmann waren vroeger heel goed nu met de nieuwe types allemaal problemen mee. En wat Buderus ook heeft is enkel stukken van hun passen en geen enkele andere

  8. We hebben een even slechte ervaring met Buderus. 1ste interventie aangevraagd op 11 juni voor waakvlam die niet bleef branden. Ze konden pas komen op 20 juni, 153€ betaald voor een en ander maar probleem niet opgelost, waakvlam ging nog steeds uit. Tweede interventie aangevraagd op 26 juni , interventie op 1 juli, terug 80€. Probleem nu nog steeds niet opgelost, morgen vertrekken we (normaal) op vakantie. Gevraagd voor dringende interventie, die was niet mogelijk. Zoon en vriendin wonen in appartement onder ons, aangesloten op dezelfde verwarmingsinstallatie. Netjes van Buderus

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *