Antargaz – Ervaringen, Klachten & reviews

Antargaz is zowel een leverancier van aardgas en elektriciteit als een leverancier van gas in flessen. Antargaz kan flessen van 5kg tot 47kg leveren.

Onder de merknaam Naturgy is Antargaz ook actief als leverancier van aardgas en elektriciteit.

Klantendienst Antargaz: 02/246.00.00


4 Antwoorden op “Antargaz – Ervaringen, Klachten & reviews”

  1. Deze leverancier is echt een nachtmerrie.
    Ze zijn onvriendelijk ,eigenlijk gewoon onbeschoft aan de telefoon. Ze sturen aanmaningen omdat je te laat betaald maar hun facturatieforum werkt niet. Je kan je facturen niet opvragen ..
    Maand later rekenen ze 15 euro extra omdat je het factuur niet op tijd hebt betaald .
    Bij het navragen beweren ze dat ze aangetekend een betalingsherinnering gestuurd hebben, helemaal niet waar ..
    Bellen naar het nr 078777777 is haast onmogelijk , naar een 15 tal keer geef je het vanzelf op.
    Stelletje bedriegers noem ik het.

    1. Dominique De Lange schreef:

      Ik heb een gelijkaardige ervaring met Antargaz. Hier klopt inderdaad iets niet. Ze sturen geen facturen op waardoor je niet kan betalen, immers facturen zijn beroepsmatig dus noodzakelijk. Nadien sturen ze aangetekende brieven, waarop je dan reageert via mail. Mails worden niet beantwoord en na minder dan een maand zetten ze het contract stop en dien je een andere leverancier te contacteren omdat er anders geen energie meer wordt geleverd.
      Inderdaad, telefonisch niet te contacteren. Ik heb ongeveer 30 keer geprobeerd en de verbinding wordt steeds verbroken.
      Sluit niet aan bij deze provider!

      1. Lombardi schreef:

        Zelfde probleem!
        Klote service heb op 23 april een eerste aanmaning gekregen van januari via mail onmiddellijk betaalt.
        Op 28 april willen ze onze elektriciteit afsluiten het is een horecazaak!!! In onze boekhouding blijkt dat betaling van januari wel doorgegaan is dus nu dubbel overgeschreven! Aan telefoon heeel onbeschoft ze hebben zogezegd aangetekende brieven,mails gestuurd wat niet waar is! nu ben ik benieuwd wanneer ik mijn geld terug krijg!

  2. Vandereyken schreef:

    Wat een fiasco !

    Vreselijke klantendienst, problemen met facturatie waarvan de schuld in de schoenen van de klant wordt geduwd MET dan telkens 15 euro extra te betalen, een online klantenzone met minimale statische info (niks aanpasbaar !), als je bvb. je maandelijkse afbetalingen wil verhogen moet alles per mail gebeuren, het huidig aangerekend tarief wordt niet door de klantendienst meegedeeld en moet ook per mail aangevraagd worden, mails worden overigens niet beantwoord, zeer onvriendelijk tot zelfs grof, aangetekende brieven die zouden verstuurd zijn maar die we nooit hebben gezien moet extra kosten rechtvaardigen … kortom een echte ramp !

    Blijf weg bij deze energieleverancier !


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *