Base – Ervaringen, Klachten & reviews

Base is één van de grootste operators voor mobiele telefonie in België. Vroeger maakte Base deel uit van de KPN Group maar in 2016 heeft Telenet Base overgenomen.

Base richt zich puur op mobiele telefonie. Bij Base kan je kiezen uit verschillende mobiele telefonie abonnementen. De grootste verschillen zitten vaak in de data. Op het meest goedkope abonnement na, kan je bijna met elk GSM-abonnement van Base onbeperkt bellen en sms’en

Klantendienst Base: 0486/19.19.99


3 Antwoorden op “Base – Ervaringen, Klachten & reviews”

  1. eenvoud en transparantie en … fouten??? Eerst 2 facturen sturen en dan bevestigen dat er een fout is maar ook deze bevestiging 2 maal. Misschien toch eens een degelijke IT-leverancier overwegen?

  2. Base is er na slechts 11 kalenderdagen na de email al in geslaagd mijn dochter een nieuwe simkaart te bezorgen.
    Dus na maar 31 kalenderdagen na het afsluiten van een abonnement kan ze nu al haar kaart activeren.
    Dit is misschien een nieuw traagheidsrecord.

  3. Wouter schreef:

    Ik kreeg nog steeds geen factuur van mijn online gekochte gsm. Ik heb die nodig voor de actie voor de Earbuds van Samsung

    Ze aanvaarden de mail met pre-orderbewijs niet! Onlinesimsupport ging helpen maar na 2 maanden nog steeds geen factuur…


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *