9 Antwoorden op “Ervaring met smartphone verzekering Vandenborre?”

  1. Brenda schreef:

    Mijn zoon heeft zo een verzekering…hij heeft er al gebruik van gemaakt en de service was goed…

  2. hoe moet je er eigelijk gebruik juist van maken?

  3. Brenda schreef:

    via van de borre aansluiten…je krijgt papieren…daar staat nummer op…naar bellen ..en dan geven ze u uitleg wat ge moet doen

  4. Wij hebben ook een verzekering ook voor 5 toestellen eerlijk gezegd wij zijn super tevreden

  5. Mijn dochter heeft die een jaar gehad aan 3 euro per maand en die kreeg toen 30 euro terug. Dus bijna gratis. Telefonisch opgezegd zonder problemen

  6. Ingrid schreef:

    Mijn ervaring was heel negatief!
    Bleef maar betalen en had nochthans een contract van 3 jaar.
    Proberen af te zeggen, maar verdorie was niet simpel 🙄en heb ook nooit geld terug gezien hoor ☹️

  7. Je moet 3 maand op voorhand aangetekend opzeggen. Is vlot gegaan en domiciliering is onmiddelijk gestopt.

  8. Thomas Segers schreef:

    Nooit meer VANDENBORRE!
    De garantieregeling voor laptops bij Vandenborre is een levende schande. Ik heb 1,5 jaar geleden een laptop gekocht van 1300 euro. Na een paar weken al was het toestel stuk en moest het ganse moederbord vervangen worden. Een paar maanden grote problemen met opladen en toen moest de batterij vervangen worden. Nu net is het toestel opnieuw in herstelling gemoeten omdat het kortsluitingen genereerde. Het moederbord is nu voor de tweede keer vervangen. Ik heb gevraagd aan Vandenborre om een compensatieregeling in de vorm van een aankoopbon voor een deel van aankoopprijs of dergelijke maar de consumentendienst deelt koudweg mee dat daar geen sprake van kan zijn. Ik ben intussen ook al aan mijn vijfde (!) oplader van het toestel bezig. Het toestel is binnen een half jaar buiten garantie en dan kan ik het wellicht in de vuilbak smijten of zelf dure herstellingen beginnen te betalen, wat ik uiteraard niet van plan ben. Het toestel heeft namelijk nooit goed gewerkt. De winkel Van Vandenborre in Oostende snapt er zelf ook niks van en ik heb daar zelfs met een winkelbediende gesproken (Jan) die mij vlakaf aanraadt om een juridisch proces aan te spannen tegen zijn eigen werkgever!! Volgens hem is dit het doorsnee beleid van Vandenborre aangaande garantie en hijzelf krijgt dit ook niet meer uitgelegd aan zijn eigen klanten zo zegt hij! Ik ben een trouwe klant geweest maar voor mij NOOIT meer Vandenborre! Ik ben zelfs van plan om hiermee naar de rechtbank te stappen en heb Vandenborre daarover al geïnformeerd, maar voor hen is dit gewoon de dagelijkse gang van zaken


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *