Korte vraag: wie heeft ervaring met de provider YOUFONE? Goeie ervaring? Goeie dekking? Alles correct & betrouwbaar? …?
5 Antwoorden op “Ervaringen met de provider Youfone?”
Ik zit bij Youfone van toen ze in België op de markt kwamen. Redelijk nieuwe provider dus.
Maar wel tevreden, de factuur is altijd correct, de dekking is goed en de app is goed. Bovendien waren ze goedkoper dan mobile vikings voor mij.
Euphony werd Mobicross en Mobicross werd Youfone. Euphony had notoire wurgcontracten met allerhande kosten die je nooit kon opzeggen en erbarmelijke klantenservice voor diensten die meer niet dan wel werkten. Ze werkten ook met ongelofelijk dwingende deur-aan-deurverkopers die veel oude mensen in ’t zak gezet hebben. Dit gaat over jaren geleden, ik weet niet hoe ze er nu voor staan.
Kijk es bij base. Ik heb er verschillende nummers met elk ander abonnement, o eur je betaalt enkel als er verbruik is, 5 eur en 20 eur. Er zal wel één van de abonnementjes voldoen. Hier heeft iedereen het abonnement dat het beste past en ze voldoen meer dan genoeg.
Als het maar is om heel af en toe te bellen is er ook het ‘prijs volgens verbruik’ abonnement van Telenet. De prijs per oproep en zo ligt wat hoger dan bij gewone abonnementen maar er is geen vaste maandelijkse kost en je kan een limiet instellen (en op elk moment aanpassen) op het verbruik. Mijn zoon heeft dat enkele jaren gehad omdat hij toch nooit belde en toen hij meer begon te verbruiken we overgeschakeld op mobile vikings.
Ik zit bij Youfone van toen ze in België op de markt kwamen. Redelijk nieuwe provider dus.
Maar wel tevreden, de factuur is altijd correct, de dekking is goed en de app is goed. Bovendien waren ze goedkoper dan mobile vikings voor mij.
Euphony werd Mobicross en Mobicross werd Youfone. Euphony had notoire wurgcontracten met allerhande kosten die je nooit kon opzeggen en erbarmelijke klantenservice voor diensten die meer niet dan wel werkten. Ze werkten ook met ongelofelijk dwingende deur-aan-deurverkopers die veel oude mensen in ’t zak gezet hebben. Dit gaat over jaren geleden, ik weet niet hoe ze er nu voor staan.
Ik ben er klant van. Nog geen problemen gehad.
Kijk es bij base. Ik heb er verschillende nummers met elk ander abonnement, o eur je betaalt enkel als er verbruik is, 5 eur en 20 eur. Er zal wel één van de abonnementjes voldoen. Hier heeft iedereen het abonnement dat het beste past en ze voldoen meer dan genoeg.
Als het maar is om heel af en toe te bellen is er ook het ‘prijs volgens verbruik’ abonnement van Telenet. De prijs per oproep en zo ligt wat hoger dan bij gewone abonnementen maar er is geen vaste maandelijkse kost en je kan een limiet instellen (en op elk moment aanpassen) op het verbruik. Mijn zoon heeft dat enkele jaren gehad omdat hij toch nooit belde en toen hij meer begon te verbruiken we overgeschakeld op mobile vikings.