11 Antwoorden op “Hoe doen jullie dat als jullie meerdere 100% terugbetaald producten kopen?”



  1. Regina schreef:

    Ik ben benieuwd naar 100% terug betaald
    Ik ben al jaren ingeschreven bij zin in meer… nooit bonnetjes gehad!!! 😞

  2. Kreeg er eerst van zin in meer elke 3 maand ongeveer en nu nog amper ne keer op’t jaar..

  3. Krisje schreef:

    Bij 100% gratis vraag ik een apart ticket. Zet er wel altijd een ander nr bij. Mijn, vriend,zoon, dochter,…

  4. Debbie schreef:

    Ik stuur gewoon den foto door van heel mijn kassaticket , ik duid zelfs niets aan bij mij was da al elke keer in orde

  5. Ik heb dit 1 keer gedaan al een aantal maanden terug maar nooit iets terug gekregen. Tot zover 100% terug betaald

  6. Annemie schreef:

    Ja ik betaal alles apart.ze kennen me al in de winkel.ik probeer wel niet op een druk moment te gaan.zo heb je rustig de tijd

  7. Alles apart op een ticket als je het met de post moet versturen. Voor via internet gewoon op 1 ticket.

  8. Kruidvat wil niet meer dan 1 kasticket voor gratis product geven….. dus je kan er maar 1 kopen

  9. Mireille schreef:

    myShopi, per gsm in huis een account, een ander rekening nr en een ander kasticket. Als je 2 keer binnen gaat, kunnen ze het niet op één ticket zetten.





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *