Je hebt waarborg voor kleine prullen tot het grote kosten zijn, dan kan je je plan trekken… bij mij was het de batterij die na 5 maanden na 20 kilometer rijden steeds plat was… raak maar eens thuis op die manier. nooit willen herstellen wel veel beloven, dit noem ik bedrieglijk verkoop… na veel zagen tweedehands batterij op gestuurd gekregen Op die manier raak ik nog thuis.( altijd op de baan met 2 batterijen) En het toppunt: Heb nog steeds volledig omnium voor 3 maanden maar je bent er dus niets mee.
Heb da vorige keer gedaan…abonnement aan mijn been en geen fiets…teveel vraag achter en fietsen van slechte kwaliteit…vielen letterlijk en figuurlijk uit elkaar…dus geen fiets !!!!!!
Heb die van mij al twee jaar 2500 km nee gereden, batterij nog steeds prima. Kleine herstellingen heb ik bij de locale fietsenmaker laten doen, die vlot aan alle stukken geraakt.
Jeannine,
Wij hebben in de tijd de eerste E-Bike Worldbike PROB van HLN gekocht in 2016 met drie jaar garantie aan huis.Het eerste jaar waren zij direct binnen de 14 dagen aan huis voor herstelling.Daar ik iemands ben met chronische ziekte rijd ik niet zo veel enkel als mijn gezondheid het toelaat en dan ook enkel als het goed weer is.Het tweede jaar ging mijn fiets ook niet en moest ik 4weken wachten dan kwamen ze de fiets thuis ophalen en nog eens vier weken voor ze terug aan huis werden geleverd dus 8weken in totaal is bijna twee maand wachten dus voor mij zat het goede weer er bijna op .
Derde jaar was mijn sensor stuk ik belde en ik zou terug in totaal 8weken moeten wachten hebben dan heb ik gezegd stuur het stuk maar op en ben naar een fietsen hersteller in de buurt gegaan. Dan was de garantie pas gedaan en de elektrische batterijen werkte niet meer die van mijn man laden niet meer op en de mijn nog tot de helft.Ik nam telefonisch contact op met SERVICE BIKE en we kregen te horen dat die batterijen niet meer te verkrijgen waren wij hebben in totaal ik en mijn man 1000km gereden op 4jaar.Ik heb een voorstel gekregen om een nieuwe te kopen en ik zou daar op mindering krijgen maar hoeveel wisten ze nog niet ze zouden ons terug bellen dat was zomer 2019 .En per toeval heb ik online het merk van mijn batterijen opgezocht en ben ik bij ebikebattererij.be terechtgekomen en hen geschreven over mijn problemen die hebben mij gevraagd om mijn gegevens en foto’s door te sturen en heb direct een mailtje terug gekregen op 14/04/20 bestelling geplaatst en 15/04/20 de nieuwe batterijen in huis plus een nieuwe oplader en alles werkt .Dat noem ik service 👍🏻👏🏻 En voor de twee batterijen en oplader maar 675,00€ betaald Ik ga mij direct er nog twee bestellen voor reserve.
Fiets gekocht in 2020. Niet wat we verwacht hadden. Motor maakt veel te veel lawaai. Mijn vrouw neemt als ze kan mijne Veloci. Leg 1000 euro bij en koop een goede fiets is mijn advies nu.
2 maal al binnen geweest ketting valt er steeds af de problemen blijft maar aanhouden is nog maar 4maanfen oud en ze sturen ons naar een fietswinkel 10 km ver dacht herstelling aan huis een maal maar geen tweede keer dank je wel HLN
Kan je beter kopen bij een.fietsemaker en.moet je misschien nog een abonnement van de krant nemen.
Wij hebben de allereerste E-bike van het LN zijn 6of7 jaar oud en nog nooit problemen mee gehad
Je hebt waarborg voor kleine prullen tot het grote kosten zijn, dan kan je je plan trekken… bij mij was het de batterij die na 5 maanden na 20 kilometer rijden steeds plat was… raak maar eens thuis op die manier. nooit willen herstellen wel veel beloven, dit noem ik bedrieglijk verkoop… na veel zagen tweedehands batterij op gestuurd gekregen Op die manier raak ik nog thuis.( altijd op de baan met 2 batterijen) En het toppunt: Heb nog steeds volledig omnium voor 3 maanden maar je bent er dus niets mee.
Heb da vorige keer gedaan…abonnement aan mijn been en geen fiets…teveel vraag achter en fietsen van slechte kwaliteit…vielen letterlijk en figuurlijk uit elkaar…dus geen fiets !!!!!!
Heb de mijne al 3 jaar… Heel tevreden
Als het ene van veloci is zou ik zeker passen. Tis briel en de firma die ze levert trekt ook op niets
ik heb daar al 4jaar ene van en ben daar tevreden van zunne .En word hersteld met camion terplaatse aan huis of waar je ook wilt bv op het werk
Heb die van mij al twee jaar 2500 km nee gereden, batterij nog steeds prima. Kleine herstellingen heb ik bij de locale fietsenmaker laten doen, die vlot aan alle stukken geraakt.
Wij hebben dezelfde gekocht bij Auto 5..heel content van 👍
Heb hem al 6-7j en heb er al meer dan 5000km mee gereden !
De mijne isook prima een fiets al jaar geen problemen
Maar heb wel nog maar 250 km mee gereden
De batterij is wel niet super sterk
Loopt vlug af
Uitstekend , zelfs + 3 jaar omnium garantie , kopen je zal er geen spijt van hebben !
Jeannine,
Wij hebben in de tijd de eerste E-Bike Worldbike PROB van HLN gekocht in 2016 met drie jaar garantie aan huis.Het eerste jaar waren zij direct binnen de 14 dagen aan huis voor herstelling.Daar ik iemands ben met chronische ziekte rijd ik niet zo veel enkel als mijn gezondheid het toelaat en dan ook enkel als het goed weer is.Het tweede jaar ging mijn fiets ook niet en moest ik 4weken wachten dan kwamen ze de fiets thuis ophalen en nog eens vier weken voor ze terug aan huis werden geleverd dus 8weken in totaal is bijna twee maand wachten dus voor mij zat het goede weer er bijna op .
Derde jaar was mijn sensor stuk ik belde en ik zou terug in totaal 8weken moeten wachten hebben dan heb ik gezegd stuur het stuk maar op en ben naar een fietsen hersteller in de buurt gegaan. Dan was de garantie pas gedaan en de elektrische batterijen werkte niet meer die van mijn man laden niet meer op en de mijn nog tot de helft.Ik nam telefonisch contact op met SERVICE BIKE en we kregen te horen dat die batterijen niet meer te verkrijgen waren wij hebben in totaal ik en mijn man 1000km gereden op 4jaar.Ik heb een voorstel gekregen om een nieuwe te kopen en ik zou daar op mindering krijgen maar hoeveel wisten ze nog niet ze zouden ons terug bellen dat was zomer 2019 .En per toeval heb ik online het merk van mijn batterijen opgezocht en ben ik bij ebikebattererij.be terechtgekomen en hen geschreven over mijn problemen die hebben mij gevraagd om mijn gegevens en foto’s door te sturen en heb direct een mailtje terug gekregen op 14/04/20 bestelling geplaatst en 15/04/20 de nieuwe batterijen in huis plus een nieuwe oplader en alles werkt .Dat noem ik service 👍🏻👏🏻 En voor de twee batterijen en oplader maar 675,00€ betaald Ik ga mij direct er nog twee bestellen voor reserve.
Drie fietsen aangekocht vele mails verstuurd voor eerste onderhoudsbeurt geen reactie weet niet wat te doen service na aankoop dikke nul
Fiets gekocht in 2020. Niet wat we verwacht hadden. Motor maakt veel te veel lawaai. Mijn vrouw neemt als ze kan mijne Veloci. Leg 1000 euro bij en koop een goede fiets is mijn advies nu.
2 maal al binnen geweest ketting valt er steeds af de problemen blijft maar aanhouden is nog maar 4maanfen oud en ze sturen ons naar een fietswinkel 10 km ver dacht herstelling aan huis een maal maar geen tweede keer dank je wel HLN