11 Antwoorden op “Iemand ervaring met de waterverzachter van Bayard “Onega”?”



  1. Ik raad de durlem vi50 aan. Wij hebben deze en zijn er heel tevreden van 100% belgisch en een goeie service. Prijs is wat hoog maar dit geld was graag besteed

  2. We hebben er één gekocht op de BIS beurs. Alleen zijn er zoveel tegenstrijdige resenties 😑

  3. Natalie schreef:

    ‘k heb 13 jaar geleden eentje bij hen gekocht maar 1 van hun vertegenwoordigers is daar weggegaan en toen begonnen de problemen want die belde het klantenbestand van Bayard op zonder te melden ze er niet meer werkte… het gevolg was dat we brief van Bayard kregen om klacht mee in te dienen en nadien kregen we te horen dat we geen aanspraak konden maken op garantie.. klantendienst is ook niet vriendeiljk en ze zijn heel duur qua onderhoud..

  4. Brenda schreef:

    €90 om de 2jaar. Staat mee op ons contract. Incl zout

  5. Julien schreef:

    ja wij hebben er zo een ,altijd tevreden geweest maar geen onega en klantenservice ook altijd tevreden over .Het is onze 2de wasverzachter en altid van bayard ,het zout kopen we hier in een grote zaak bv gamma enz ,als ze komen kijken dan laat ik wel wat zout meeleveren !

  6. Evelyn schreef:

    Kan er mij iemand prijzen zeggen van die waterverzachterd want online zijn die nergens te vinden… nu met groepsaankoop krijg je €250 korting ma Kheb zo een gevoel dat ze dan nog veel duurder gaan zijn dan andere merken

  7. Brenda schreef:

    Wij hebben de onze +- 1600 betaald. 15jaar garantie. Om de twee jaar keuren voor €90 incl. Zout

  8. Evelyn schreef:

    en met het zout in die €90 heb je genoeg dan voor een heel jaar? 🙂

  9. Brenda schreef:

    Nu is er standaard mee geleverd, een vol machine. Als deze leeg is dienen we hem voor het eerst te keuren nadien wordt er voldoende meegeleverd voor 2jaar . We hebben hem nog maar recent in Maart laten instaleren. Van de installateur waren we trouwens zeer tevreden, heeft ons goed geïnformeerd. Hoeveel dien je te betalen met de groepsaankoop 🙈🙊

  10. Wij hebben de tenera en zijn daar zeer tevreden van. Enkel de klantendienst laat werkelijk de wensen over. Voor de plaatsing dien je als klant de dag van je afspraak zelf contact op te nemen want de techniekers maken hun planning zelf op. Technieker was dag van afspraak al 40 min te laat en wanneer ik hem contacteerde moest hij nog vertrekken en was hij nog zeker drie kwartier onderweg. Tot zover het nut van een afspraak. Contactpersoon van de klantendienst is niet echt vriendelijk en het moet allemaal vooral voor hen gemakkelijk lopen.
    Maar over producten valt niet veel slecht te zeggen.





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *