Iemand ervaring met Easykit? Iemand heeft ons verteld dat ze redelijk duur zijn…
20 Antwoorden op “Iemand ervaring met Easykit?”
Inderdaad. € 1.883 voor enkel het materiaal van een elektriciteitspakket in klassieke uitvoering is 30 % duurder dan in de groothandel. Maar je betaalt ook voor de Easykit Support en Service, wat dat ook moge betekenen.
Voorbekabelde zekeringkast met 72 modules
20 automaten en aardlekschakelaars
22 lichtpunten
2 dimmers
80 stopcontacten
32 schakelaars
4 TV-aansluitingen
4 dataconnecties
725 meter voorbedrade buis
leiding en toebehoren voor aarding
belsysteem
je betaalt inderdaad meer dan bij een groothandel. maar ze berekenen wel wat je nodig hebt, maken de plannen voor je en begeleiden je nadien indien nodig.
Wij gaan onze nieuwbouw met easykit doen. Geen idee of ze duurder zijn.. al je materiaal die je over hebt mag je terug brengen (niet gebruikt of geopend natuurlijk)
Wij hebben het met easykit gedaan en doen dit wss nooit meer… Wij hebben ongeveer 4000 betaald en uiteindelijk toch met een elektricien gewerkt… het lag wel niet zo zeer aan easykit maar eerder aan het feit dat we niet echt handige harry’s zijn…elektriciteit leggen was duidelijk boven ons petje.
Wij ontevreden, tekort geleverd en er komt geen oplossing van hen. Ook verkeerde plongs in de kast, mono terwijl we drie fase hebben en zo gezegd was en dat mogen we ook extra aankopen terwijl dit alles al betaald was. En een pak duurder dan in een speciaalzaak ook, en dat heb ik zwart op wit.
ik ben zeer ontevreden over hen, voor de verkoop kunnen ze mensen vrijmaken, maar voor de support achteraf laten ze je in de kou staan. daarenboven foute info meegeven omdat ze alleen hun system kennen dat ze aan iederen verkopen. Zodra je van hun systeem (visie) afwijkt zijn ze een leek in het vak. Aangezien ikzelf jarenlange bouwervaring heb, maar mijn partner niet en hij wou alles zelf doen, met hen in zee gegaan, heb daar wel veel spijt van gekregen. De onderdelen voor de loodgieterij waren niet altijd van top kwaliteit, zijn dan maar naar facq gegaan waar ik 30%reductie kreeg.
voor de opstart iedere keer uitgesteld waardoor ik na weken nog altijd geen SWW heb. maar hun facturen moeten wel betaald worden voor levering. persoonlijke mening: nog 2 jaar en die zijn falliet. dus niet mee in zee gaan.
Hey Sylvie, Wij staan ook op het punt met hun in zee te gaan en heb een zeer goed gevoel bij de eerste gesprekken, de materialen zijn toch allemaal van goede merken…. Ik lees en hoor overal dat ze het zo goed doen en één van de snelst groeiende bedrijven zijn. Is het lang geleden dat je met hun hebt samengewerkt? Welke winkel misschien is er daar een verschil tussen? We hebben geen ervaring en weten niet goed om die stap te plaatsen maar zijn wel handig op voorwaarden dat we hulp krijgen.
Zelf mijn domotica (Niko) en mijn verwarming mee geplaatst.
Wou eerst ook alles via groothandel doen maar dan moet je lijst geven wat je nodig hebt etc. Heb geen ervaring dus begin daar maar is aan. Bij easy kit, rekenden ze alles uit in een deftige en duidelijke offerte. Moet zeggen die prijzen zagen mij er wel heel laag uit. Maar het klopte en de begeleiding die je er bij krijgt is “gratis” en onbeperkt. Geen spijt van, integendeel raad het iedereen aan.
Wij werken nu ook met Easykit samen. Het handige is dat ze meeste materialen voor je uitzoeken en ze een totaal pakket aanbieden.
Hun plannen zijn eerder pover en de snelheid waarmee ze reageren op vragen eerder langzaam door de hoge werkdruk.
Als ik het nog eens zou doen zou ik de systemen volledig zelf ontwerpen op vloerverwarmin na.
Ik moet er wel bijzeggen dat mijn achtergrond zeer technisch is (werktuigbouwkundig ingenieur) en heb genoeg collega’s die over de verschillende onderwerpen genoeg kennis hebben.
Easy kit is rommel.
Heb mijn elektriciteit online besteld en telefonisch om advies gevraagd wat ruim voldoende was.Heb de kast voorbekabeld laten merken daar voor een spotprijs.
Mijn gascondensatie ketel wel bij easy kit besteld omdat ik toch een aansluitplan wilde hebben.
Support kost bijna €700 om een vijs vast te draaien waar je zelf een gat hebt moeten boren.
Ze hebben 2 keer een verkeerde diameter van gasbuis meegegeven die ze niet wilden terugnemen omdat ze niet meer de originele lengte hebben.
Nu kan ik de laatste gasbuis wel blijven gebruiken als ik de ketel verplaats wat de lengte van de gasbuis inkort.
Maar dan moet ik weer nieuwe afvoerbuizen bestellen omdat deze dan buiten komen en de oude willen ze ook niet terugnemen
Beter alles op internet opzoeken en met deze info tijdens bestellen om raad vragen en dan valt alles op zijn plaats.
Bij Easykit zijn ze inderdaad onbekwaam en niet instaat om iets deftig op te lossen.
Ik heb daar een bestelling gedaan van ongeveer 5000 euro.
Niets van opleiding gevolgd, en geen ondersteuning nodig gehad.
Ik heb 2 dingen proberen om te wisselen.
Man, man, man wat voor problemen.
1) gewone thermostaat omgeruild voor draadloze.
Onmiddellijk gewisseld in de winkel in Roeselare, vond al verdacht dat de doos beschadigd was.
Bij het openen van de doos bleek dat er onderdelen ontbraken en zelfs gebruikte gedeeltelijk gelekte baterijen inzaten.
Daarna nieuwe gekregen na ongeveer 3 weken. (mits meerprijs t.ov. van oude was die nog duurder dan elders)???
2de probleem omruilen van een nieuwe radiator nog in verpakking.
Deze was door hem voorgesteld volgens ons plan. Er was geen plaats genoeg om de thermostatische kraan rechts te plaatsen.
Opnieuw naar winkel in Roeselare waar ze echt van alles geprobeerd hebben om niet te moeten omruilen.
Radiator draaien??? aansluitleidingen draaien??? aan collector wisselen??? .
Ik vroeg alleen een omruiling in een korter model.
Dan ging het over de 14 dagen omruil tijd die je maar hebt op radiators, enz.. (nadat ze mij eerst een maand hadden beziggehouden).
Heb ook 7 uur werktijd niet opgenomen 495 euro (70,7 euro/uur).
Daarna meer dan 3 weken moeten wachten op antwoord van de boekhouding.
Van die 495 was het boekhoudkundig niet mogelijk om een radiator van 160 euro om te ruilen??
Hun tegemoetkoming; nieuwe radiator van ANDER merk bij hun kopen voor scherpe prijs van 193 euro.
Heb hun vriendelijk bedankt en 1 online gekocht van hetzelfde merk als de 6 andere voor 158 euro.
Nu zit ik dus met 1 nieuwe radiator over en heb ik nog elders een andere moeten kopen.
Dit noemen ze service.
Ik was tevreden bij easykit voor elektriciteit, ventilatie en sanitair.
Met verwarming heb ik wel problemen gehad. Wij hadden een warmtepomp besteld bij easykit. De installateur van easykit heeft die komen aansluiten en opstarten maar er was een defect in de buitenunit. Dat hebben ze pas meer dan een maand later komen vervangen. Daardoor hebben we ons huis meer dan een maand in de winter op elektriciteit moeten verwarmen en van warm water voorzien (zonder dat de warmtepomp energie-efficiënt kon functioneren). Bijgevolg een elektriciteis-meerkost van meer dan 1.000 euro. Na veel heen- en weer gemail bieden ze enkel 6 maanden langer garantie en een eerste onderhoud voor de warmtepomp gratis. Dit staat lang niet in verhouding tot de extra elektriciteitskosten waarin ze niet willen tussen komen. Ik raad iederen af om een warmtepomp via easykit te laten plaatsen…
Easykit nooit meer !!! Als ik nu hun reclame hoor krijg ik spontaan spauwneigingen . Veel te laat geleverd, gene bal ondersteuning , mails worden zelden beantwoord , boekje met hoe en wat uiteindelijk na 3 weken zelf gaan halen . Toch een dikke 6000 euro betaald voor verwarming ook met hulp bij en niemand gezien . Kan er geen goed woord over zeggen
Onlangs bestelling gedaan en volledig betaald .
Maand later gedeelte van de bestelling ontvangen. De rest van de bestelling kunnen ze niet leveren binnen de volgende maand,maanden .
Ok kan u mij deze dan terug betalen ? Nee dat doen we niet.
Inderdaad. € 1.883 voor enkel het materiaal van een elektriciteitspakket in klassieke uitvoering is 30 % duurder dan in de groothandel. Maar je betaalt ook voor de Easykit Support en Service, wat dat ook moge betekenen.
Voorbekabelde zekeringkast met 72 modules
20 automaten en aardlekschakelaars
22 lichtpunten
2 dimmers
80 stopcontacten
32 schakelaars
4 TV-aansluitingen
4 dataconnecties
725 meter voorbedrade buis
leiding en toebehoren voor aarding
belsysteem
Heb je toevallig nog het boekje liggen ivm electriciteit?
je betaalt inderdaad meer dan bij een groothandel. maar ze berekenen wel wat je nodig hebt, maken de plannen voor je en begeleiden je nadien indien nodig.
Is duurder maar als je er niets of weinig van kent is de hulp opleiding en plannen welkom. Het blijft goedkoper dan laten doen he!
heb thuis ook met easykit gedaan wel 6jaar geleden zijn duurer maar je hebt een bepaald soort hulp he
Wij gaan onze nieuwbouw met easykit doen. Geen idee of ze duurder zijn.. al je materiaal die je over hebt mag je terug brengen (niet gebruikt of geopend natuurlijk)
Wij hebben het met easykit gedaan en doen dit wss nooit meer… Wij hebben ongeveer 4000 betaald en uiteindelijk toch met een elektricien gewerkt… het lag wel niet zo zeer aan easykit maar eerder aan het feit dat we niet echt handige harry’s zijn…elektriciteit leggen was duidelijk boven ons petje.
Doe het zware werk zelf,kappen kasjes lijmen,dan moet de Elektrieker alleen nog het gespecialiseerde werk doen
Bij ons scheelde het 4000€ met een elektricien, voor die prijs moet je het natuurlijk zelf doen en tijd er in steken..
Wij zijn er tevreden van. Elektriciteit en leidingen sanitair en verwarming + radiators via hun. Niet moeilijk om het zelf te doen vond ik
Wij ontevreden, tekort geleverd en er komt geen oplossing van hen. Ook verkeerde plongs in de kast, mono terwijl we drie fase hebben en zo gezegd was en dat mogen we ook extra aankopen terwijl dit alles al betaald was. En een pak duurder dan in een speciaalzaak ook, en dat heb ik zwart op wit.
ik ben zeer ontevreden over hen, voor de verkoop kunnen ze mensen vrijmaken, maar voor de support achteraf laten ze je in de kou staan. daarenboven foute info meegeven omdat ze alleen hun system kennen dat ze aan iederen verkopen. Zodra je van hun systeem (visie) afwijkt zijn ze een leek in het vak. Aangezien ikzelf jarenlange bouwervaring heb, maar mijn partner niet en hij wou alles zelf doen, met hen in zee gegaan, heb daar wel veel spijt van gekregen. De onderdelen voor de loodgieterij waren niet altijd van top kwaliteit, zijn dan maar naar facq gegaan waar ik 30%reductie kreeg.
voor de opstart iedere keer uitgesteld waardoor ik na weken nog altijd geen SWW heb. maar hun facturen moeten wel betaald worden voor levering. persoonlijke mening: nog 2 jaar en die zijn falliet. dus niet mee in zee gaan.
Hey Sylvie, Wij staan ook op het punt met hun in zee te gaan en heb een zeer goed gevoel bij de eerste gesprekken, de materialen zijn toch allemaal van goede merken…. Ik lees en hoor overal dat ze het zo goed doen en één van de snelst groeiende bedrijven zijn. Is het lang geleden dat je met hun hebt samengewerkt? Welke winkel misschien is er daar een verschil tussen? We hebben geen ervaring en weten niet goed om die stap te plaatsen maar zijn wel handig op voorwaarden dat we hulp krijgen.
Zelf mijn domotica (Niko) en mijn verwarming mee geplaatst.
Wou eerst ook alles via groothandel doen maar dan moet je lijst geven wat je nodig hebt etc. Heb geen ervaring dus begin daar maar is aan. Bij easy kit, rekenden ze alles uit in een deftige en duidelijke offerte. Moet zeggen die prijzen zagen mij er wel heel laag uit. Maar het klopte en de begeleiding die je er bij krijgt is “gratis” en onbeperkt. Geen spijt van, integendeel raad het iedereen aan.
Wij werken nu ook met Easykit samen. Het handige is dat ze meeste materialen voor je uitzoeken en ze een totaal pakket aanbieden.
Hun plannen zijn eerder pover en de snelheid waarmee ze reageren op vragen eerder langzaam door de hoge werkdruk.
Als ik het nog eens zou doen zou ik de systemen volledig zelf ontwerpen op vloerverwarmin na.
Ik moet er wel bijzeggen dat mijn achtergrond zeer technisch is (werktuigbouwkundig ingenieur) en heb genoeg collega’s die over de verschillende onderwerpen genoeg kennis hebben.
Easy kit is rommel.
Heb mijn elektriciteit online besteld en telefonisch om advies gevraagd wat ruim voldoende was.Heb de kast voorbekabeld laten merken daar voor een spotprijs.
Mijn gascondensatie ketel wel bij easy kit besteld omdat ik toch een aansluitplan wilde hebben.
Support kost bijna €700 om een vijs vast te draaien waar je zelf een gat hebt moeten boren.
Ze hebben 2 keer een verkeerde diameter van gasbuis meegegeven die ze niet wilden terugnemen omdat ze niet meer de originele lengte hebben.
Nu kan ik de laatste gasbuis wel blijven gebruiken als ik de ketel verplaats wat de lengte van de gasbuis inkort.
Maar dan moet ik weer nieuwe afvoerbuizen bestellen omdat deze dan buiten komen en de oude willen ze ook niet terugnemen
Beter alles op internet opzoeken en met deze info tijdens bestellen om raad vragen en dan valt alles op zijn plaats.
Bij Easykit zijn ze inderdaad onbekwaam en niet instaat om iets deftig op te lossen.
Ik heb daar een bestelling gedaan van ongeveer 5000 euro.
Niets van opleiding gevolgd, en geen ondersteuning nodig gehad.
Ik heb 2 dingen proberen om te wisselen.
Man, man, man wat voor problemen.
1) gewone thermostaat omgeruild voor draadloze.
Onmiddellijk gewisseld in de winkel in Roeselare, vond al verdacht dat de doos beschadigd was.
Bij het openen van de doos bleek dat er onderdelen ontbraken en zelfs gebruikte gedeeltelijk gelekte baterijen inzaten.
Daarna nieuwe gekregen na ongeveer 3 weken. (mits meerprijs t.ov. van oude was die nog duurder dan elders)???
2de probleem omruilen van een nieuwe radiator nog in verpakking.
Deze was door hem voorgesteld volgens ons plan. Er was geen plaats genoeg om de thermostatische kraan rechts te plaatsen.
Opnieuw naar winkel in Roeselare waar ze echt van alles geprobeerd hebben om niet te moeten omruilen.
Radiator draaien??? aansluitleidingen draaien??? aan collector wisselen??? .
Ik vroeg alleen een omruiling in een korter model.
Dan ging het over de 14 dagen omruil tijd die je maar hebt op radiators, enz.. (nadat ze mij eerst een maand hadden beziggehouden).
Heb ook 7 uur werktijd niet opgenomen 495 euro (70,7 euro/uur).
Daarna meer dan 3 weken moeten wachten op antwoord van de boekhouding.
Van die 495 was het boekhoudkundig niet mogelijk om een radiator van 160 euro om te ruilen??
Hun tegemoetkoming; nieuwe radiator van ANDER merk bij hun kopen voor scherpe prijs van 193 euro.
Heb hun vriendelijk bedankt en 1 online gekocht van hetzelfde merk als de 6 andere voor 158 euro.
Nu zit ik dus met 1 nieuwe radiator over en heb ik nog elders een andere moeten kopen.
Dit noemen ze service.
Ik was tevreden bij easykit voor elektriciteit, ventilatie en sanitair.
Met verwarming heb ik wel problemen gehad. Wij hadden een warmtepomp besteld bij easykit. De installateur van easykit heeft die komen aansluiten en opstarten maar er was een defect in de buitenunit. Dat hebben ze pas meer dan een maand later komen vervangen. Daardoor hebben we ons huis meer dan een maand in de winter op elektriciteit moeten verwarmen en van warm water voorzien (zonder dat de warmtepomp energie-efficiënt kon functioneren). Bijgevolg een elektriciteis-meerkost van meer dan 1.000 euro. Na veel heen- en weer gemail bieden ze enkel 6 maanden langer garantie en een eerste onderhoud voor de warmtepomp gratis. Dit staat lang niet in verhouding tot de extra elektriciteitskosten waarin ze niet willen tussen komen. Ik raad iederen af om een warmtepomp via easykit te laten plaatsen…
Easykit nooit meer !!! Als ik nu hun reclame hoor krijg ik spontaan spauwneigingen . Veel te laat geleverd, gene bal ondersteuning , mails worden zelden beantwoord , boekje met hoe en wat uiteindelijk na 3 weken zelf gaan halen . Toch een dikke 6000 euro betaald voor verwarming ook met hulp bij en niemand gezien . Kan er geen goed woord over zeggen
Onlangs bestelling gedaan en volledig betaald .
Maand later gedeelte van de bestelling ontvangen. De rest van de bestelling kunnen ze niet leveren binnen de volgende maand,maanden .
Ok kan u mij deze dan terug betalen ? Nee dat doen we niet.