Iemand ervaring met scarlet tv internet en vaste telefoon?
14 Antwoorden op “Iemand ervaring met scarlet tv internet en vaste telefoon.”
Ik ben sinds 3 maand klant bij Scarlet en heb tot nu toe nog geen klachten of problemen gehad…. En Scarlet is een onderdeel van Proximus; alleen scarlet is goedkoop…
Al 5 maanden bij scarlet en nog geen probleem ,alles gaat even snel dan proximus . Alleen de prijs is voor ons een groot verschil ,ongeveer 30 euro minder in de maand . Wij blijven erbij zijn heel tevreden , ook verschillende vrienden zijn erbij en niemand probleem . Aan de telefoon zijn ze ook heel behulpzaam en je bent gauw doorverbonden .Breng je een klant aan dan gaat er een maand 39,00 van je bedrag af (wij hebben het al gehad dus is echt zo)
Annelies dat is niet zo. Je kan dit ook laten regelen in een Vandenborre winkel. Ik heb wel ook nog mijn twijfels om over te stappen. Ben nu bij Telenet
Bijna een jaar bij scarlet nadat Snow ermee stopte (konden gratis overstappen). Vrij weinig zenders (bijv geen Duitse, nat geo of CNN) maar internet is van prima snelheid voor normaal gebruik. Bellen doen we weinig. Alleen naar NL, 15ct/min. In België 40ct/gesprek dacht ik. En na 16/17u gratis nationaal.
Enige nadeel is dat bij t zappen het decodertje t niet bij kan benen en dan enkele seconden zwart beeld geeft (geen signaal zegt tv dan). En dat de tv-gids niet heel ver in de toekomst gaat.
Maar voor 39 euro+belgebruik best tevreden.
Zus van mij heeft Scarlet woont in Ham en is heel tevreden. Ikzelf Telenet betaal bijna 3 keer zoveel, nl 88 euro met vaste tel geen GSM maar wel alle voetbalmatchen van eerste klas. Gratis bellen na 16 uur. Als man geen voetbal zou zien zou ik direct overschakelen. Wel wat minder zenders bij Scarlet.
helaas alleen zeer slechte ervaringen met scarlet. wij zijn een half jaar klant geweest, modem 3 keer kapot, telefoon deed het de helft van de tijd niet, modem moest bijna dagelijks softwarematig gereset worden, knopje aan/uit was niet voldoende, en een zwaar onderbemande helpdesk. Digitale tv is zelfs nooit geactiveerd geweest bij, omdat het voor hun software niet lukte.
Ik ben ook al jaren heel erg tevreden over Scarlet. Online chat bij problemen is super en heel erg bereikbaar. Heb heel even Proximus moeten nemen om te kunnen overstappen, maar nooit meer hoor 🙂
Niet al te bijzonder: hun TV-aanbod is basic (maar voor mij voldoende). Ze claimen 39 zenders maar daar moet je er wel een aantal van aftrekken die zowel in gewone versie als in HD beschikbaar zijn.
Waar ik absoluut niet over te spreken ben is de snelheid van hun internetverbinding: die is middeleeuws, hier toch: download een 2 à 5 Mbps, upload een 2 à 3 Mbps. Ruim onvoldoende om vb. iets te bekijken op VRTNu en ik heb de grootste moeite om vb. iets te doen in mijn PC-banking.
Over GSM-gebruik heb ik geen klachten, maar ik gebruik mijn GSM dan ook maar basic: 4G enzo gebruik ik nooit.
Conclusie: niet duur, maar de kwaliteit is dan ook navenant. Ik heb het wel gehad met hen.
We hadden Telenet WIGO S met 50mb/s maar in realiteit 30mb/s. Was goed, maar duur. Omgeschakeld naar Scarlet, nu 38mb/s dus eigenlijk beter. Grote voordeel: geen beperking op verbruik en de helft goedkoper! De 200 zenders kijk je op Telenet niet en die databeperking is van in het stenen tijdperk. Voor mij hoeft Telenet niet meer, 15 jaar teveel betaald. Scarlet snel geinstalleerd zonder problemen.
Ik heb al verscheidene jaren Scarlet, bij mij was de installatie gratis. Bij mij hebben ze de nieuwste apparatuur geïnstalleerd, werkt perfect. Zat vroeger bij Proximus, niks anders dan miserie. en feitelijk werken beide over dezelfde telefoonlijn.
Zonder storingen of haperingen. Ik kan probleemloos internet gebruiken en zelfs on-line films bekijken. Ik vind het heel verwonderlijk dat mensen zeggen een hoop problemen hebben met Scarlet, Neem dan gewoon met Scarlet contact op, het probleem zit op de telefoonlijn (lees Proximus)
Onvoorstelbaar geklungel
Teveel aangerekend verbruik
Telefonistes die inhaken omdat ik – op een rustige manier – mijn beklag doe over Scarletservice.
Ongevraagd opzeggen abonnement.
Administratief zwak : Scarlet weet niet wanneer we overgestapt zijn naar andere provider.
Na jarenlang klant te zijn geweest met 3 telefoonnummers bij Scarlet, stappen 2 kinderen over naar een coöperatieve provider Neibo. Na de opzeg van het abonnement stuurt Scarlet een rekening voor een extra maand, de eerste maand die de kinderen al bij Neibo klant waren. Het duurt weken vooraleer Scarlet een creditnota maakt voor die onterecht aangerekend verbruik. Reden : Scarlet “kon niet achterhalen wanneer deze nummers werden overgedragen aan Neibo.”???
Bij het begin van de daaropvolgende maand blijkt dat Scarlet zomaar het abonnement van de derde dochter heeft stopgezet, zonder verwittiging. Bij contact met Scarlet om de situatie terug recht te zetten, blijkt een rechtzetting tot 3 weken te kunnen duren. Weg nummer!
Gevolg : nieuw nummer aan te vragen bij andere provider met alle gevolgen vandien (verwittigen van alle contacten over dit nieuwe nummer.
Ik ben sinds 3 maand klant bij Scarlet en heb tot nu toe nog geen klachten of problemen gehad…. En Scarlet is een onderdeel van Proximus; alleen scarlet is goedkoop…
Al 5 maanden bij scarlet en nog geen probleem ,alles gaat even snel dan proximus . Alleen de prijs is voor ons een groot verschil ,ongeveer 30 euro minder in de maand . Wij blijven erbij zijn heel tevreden , ook verschillende vrienden zijn erbij en niemand probleem . Aan de telefoon zijn ze ook heel behulpzaam en je bent gauw doorverbonden .Breng je een klant aan dan gaat er een maand 39,00 van je bedrag af (wij hebben het al gehad dus is echt zo)
Staat los van Proximus. Je kan er ook nergens mee in een winkel terecht. Alles telefonisch regelen enzo. Ik blijf er mooi vanaf
Annelies dat is niet zo. Je kan dit ook laten regelen in een Vandenborre winkel. Ik heb wel ook nog mijn twijfels om over te stappen. Ben nu bij Telenet
Bijna een jaar bij scarlet nadat Snow ermee stopte (konden gratis overstappen). Vrij weinig zenders (bijv geen Duitse, nat geo of CNN) maar internet is van prima snelheid voor normaal gebruik. Bellen doen we weinig. Alleen naar NL, 15ct/min. In België 40ct/gesprek dacht ik. En na 16/17u gratis nationaal.
Enige nadeel is dat bij t zappen het decodertje t niet bij kan benen en dan enkele seconden zwart beeld geeft (geen signaal zegt tv dan). En dat de tv-gids niet heel ver in de toekomst gaat.
Maar voor 39 euro+belgebruik best tevreden.
Zus van mij heeft Scarlet woont in Ham en is heel tevreden. Ikzelf Telenet betaal bijna 3 keer zoveel, nl 88 euro met vaste tel geen GSM maar wel alle voetbalmatchen van eerste klas. Gratis bellen na 16 uur. Als man geen voetbal zou zien zou ik direct overschakelen. Wel wat minder zenders bij Scarlet.
helaas alleen zeer slechte ervaringen met scarlet. wij zijn een half jaar klant geweest, modem 3 keer kapot, telefoon deed het de helft van de tijd niet, modem moest bijna dagelijks softwarematig gereset worden, knopje aan/uit was niet voldoende, en een zwaar onderbemande helpdesk. Digitale tv is zelfs nooit geactiveerd geweest bij, omdat het voor hun software niet lukte.
Intussen al 2 jaar Scarlet en heel tevreden. Ik ben absoluut niet van plan nog over te stappen naar een andere provider.
wij ook super tevreden
Ik ben ook al jaren heel erg tevreden over Scarlet. Online chat bij problemen is super en heel erg bereikbaar. Heb heel even Proximus moeten nemen om te kunnen overstappen, maar nooit meer hoor 🙂
Niet al te bijzonder: hun TV-aanbod is basic (maar voor mij voldoende). Ze claimen 39 zenders maar daar moet je er wel een aantal van aftrekken die zowel in gewone versie als in HD beschikbaar zijn.
Waar ik absoluut niet over te spreken ben is de snelheid van hun internetverbinding: die is middeleeuws, hier toch: download een 2 à 5 Mbps, upload een 2 à 3 Mbps. Ruim onvoldoende om vb. iets te bekijken op VRTNu en ik heb de grootste moeite om vb. iets te doen in mijn PC-banking.
Over GSM-gebruik heb ik geen klachten, maar ik gebruik mijn GSM dan ook maar basic: 4G enzo gebruik ik nooit.
Conclusie: niet duur, maar de kwaliteit is dan ook navenant. Ik heb het wel gehad met hen.
We hadden Telenet WIGO S met 50mb/s maar in realiteit 30mb/s. Was goed, maar duur. Omgeschakeld naar Scarlet, nu 38mb/s dus eigenlijk beter. Grote voordeel: geen beperking op verbruik en de helft goedkoper! De 200 zenders kijk je op Telenet niet en die databeperking is van in het stenen tijdperk. Voor mij hoeft Telenet niet meer, 15 jaar teveel betaald. Scarlet snel geinstalleerd zonder problemen.
Ik heb al verscheidene jaren Scarlet, bij mij was de installatie gratis. Bij mij hebben ze de nieuwste apparatuur geïnstalleerd, werkt perfect. Zat vroeger bij Proximus, niks anders dan miserie. en feitelijk werken beide over dezelfde telefoonlijn.
Zonder storingen of haperingen. Ik kan probleemloos internet gebruiken en zelfs on-line films bekijken. Ik vind het heel verwonderlijk dat mensen zeggen een hoop problemen hebben met Scarlet, Neem dan gewoon met Scarlet contact op, het probleem zit op de telefoonlijn (lees Proximus)
Onvoorstelbaar geklungel
Teveel aangerekend verbruik
Telefonistes die inhaken omdat ik – op een rustige manier – mijn beklag doe over Scarletservice.
Ongevraagd opzeggen abonnement.
Administratief zwak : Scarlet weet niet wanneer we overgestapt zijn naar andere provider.
Na jarenlang klant te zijn geweest met 3 telefoonnummers bij Scarlet, stappen 2 kinderen over naar een coöperatieve provider Neibo. Na de opzeg van het abonnement stuurt Scarlet een rekening voor een extra maand, de eerste maand die de kinderen al bij Neibo klant waren. Het duurt weken vooraleer Scarlet een creditnota maakt voor die onterecht aangerekend verbruik. Reden : Scarlet “kon niet achterhalen wanneer deze nummers werden overgedragen aan Neibo.”???
Bij het begin van de daaropvolgende maand blijkt dat Scarlet zomaar het abonnement van de derde dochter heeft stopgezet, zonder verwittiging. Bij contact met Scarlet om de situatie terug recht te zetten, blijkt een rechtzetting tot 3 weken te kunnen duren. Weg nummer!
Gevolg : nieuw nummer aan te vragen bij andere provider met alle gevolgen vandien (verwittigen van alle contacten over dit nieuwe nummer.