3 Antwoorden op “Watz – Ervaringen, Klachten & reviews”

  1. Al 3 jaar klant bij Watz en zeer tevreden. Vooral het persoonlijk contact vind ik goed bij hun. Al ieder jaar de vergelijking gedaan om over te stappen naar een goedkopere maatschappij. Maar telkens komt Watz toch goedkoper uit. Ook nog nooit ‘foutjes’ in de factuur ontdekt, wat bij Electrabel wel het geval was.

  2. Watz een kleine speler meet eerlijke prijzen en duidelijke facturen. bij problemen geen elle lange wachttijden aan de telefoon. gewoon TOP.

  3. ieder jaar krijg je een voorschot factuur nu zijn ze gestopt omdat ze net als andere energie leveranciers in de problemen zitten. ik was erg tevreden over hen maar plots ging mijn betalingen de hoogte in maar als of het nog niet genoeg is krijg ik vandaag mijn eindafrekening met een duur prijskaartje met hun mededeling dat mijn voorschot factuur niet voldoende was de jaren dat ik heb betaald daarom moet ik 418.48 euro betalen. goedkoop, pas op want er zit een adertje onder het gras als ik dat geweten had dan had ik beter nooit mijn contract opgezegd bij de vorige leverancier om dan terug bij hun te gaan een les dat ik niet zal vergeten. rijk worden op de kap van hun klanten schaamlijk dikke egoisten


Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.